martes, 1 de abril de 2008

Bona nit

Vine aquí
sé que estàs cansada, els ulls s'et fan petits,
deixa'm abraçar-te tendrament i calla
que es molt tard i arribat l'hora de dormir.
Posa el cap
a la meva falda i deix la meva mà
espolsar els fantasmes
que t'amoïnen i t'espanten
tanca els ulls que jo et vigilo des d'aquí.
Dorm tranquil·la i diguem bona nit,
deix que et porti en braços fins al llit,
jeu ben a la vora, saps que no estàs sola
mentre et dic a cau d'orella bona nit.
Pel balcó t'esguarda la lluna i sé que et fa un petó,
res no té importància
fins demà a trenc d'alba
quan de sobte t'acaroni la claror.
Dorm tranquil·la i diguem bona nit,
deix que et porti en braços fins al llit,
jeu ben a la vora, saps que no estàs sola
mentre et dic a cau d'orella bona nit.
Bona nit, Els Pets.
No m'agrada molt el grup... però aquesta cançó m'encanta.
Perquè a vegades l'únic que desitges és ser així d'especial per a algú.
Perquè a vegades l'únic que desitges és tenir algú que sigui tan especial per tu a la vora.
Bona nit a tothom.

2 comentarios:

Elisabet Llort Riera dijo...

A mi també m'agrada molt aquesta cançó. A qui no li agradaria que li cantessin a cau d'orella...I és que l'amor, sigui del tipus que sigui, ens remou el nostre món.

Bona nit...

Javi dijo...

Que grande los pets, yo tube la oportunidad de verlos en concierto hace un par de años(o tres) cuando sacaron el disco de Agost y la verdad es que son lo mejor en directo se lo curran muchisimio.

Como siempre es todo un placer volver a visitarte y leerte

un abrazo

-javi-